Пакети з логотипом
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Тільки оптом0 (800) 30-88-13Безкоштовно з усіх операторів
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Тільки оптом0 (800) 30-88-13Безкоштовно з усіх операторів
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Тільки оптом0 (800) 30-88-13Безкоштовно з усіх операторів
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Тільки оптом0 (800) 30-88-13Безкоштовно з усіх операторів
У успішному просуванні бізнесу одним із вирішальних чинників є стильна паковання Вашої компанії. Серед численних маркетингових ходів, реклама на поліетиленових пакетах зі стилістикою та логотипом компанії — це один із найбільш рентабельних і невіддільних методів просування товарів або послуг.
Є два різновиди друку зображення на пакетах: шовкотрафаретний друк и флексографічний друк
Шовкотрафаретний друк (для накладів від 100 шт.) належить до розряду елітних і зазвичай використовується на невеликих накладах презентаційної продукції. Перевагою такого виду друку є мінімальна кількість екземплярів, що виконуються, і сам спосіб виробництва за якого нанесення фарби можливе на абсолютно різні типи поверхні, зокрема неоднорідні і навіть нерівні. Шовкотрафарет може наноситься як з одного, так і з двох боків пакета,о двухсторонний варіант приймачем тільки для пакетів типу "банан" і з обмеженим діапазоном розмірів і щільностей. К недостатнім такого типу друку належить його ціна і точність поєднання кольорів, відхилення може досягати 5-8 мм за автоматичного друку та 1-2 мм за ручної шовкографії, що особливо критично під час продрукування дрібних багатобарвних елементів.
Флексографічний друк (для накладень від 5 000 шт.), завдяки повній автоматизації виробництва, є найдешевшим і швидким методом нанесення зображення на пакет. Тиранна стійкість фотополімерного кліше, яке використовується під час виробництва, дуже висока, тому, в Залежно від складності зображення, однією формою можна віддрукувати до декількох мільйонів зразків. Флексодрук може наноситься як з одного, так і з двох боків пакета, єдиною вадою такого методу друку є мінімальна кількість замовлених примірників.
Основою пакетів які ми використовуємо під час нанесення логотип є поліетилен високого тиску (ПВД) або поліетилен низького тиску (ПНД).
Пакети з ПВД — це показніший вигляд пакетів із характерною високою гладкістю, глянцем і незмінністю. Призначений на не дуже великі ваги, підходить для пакування порівняно легких товарів, для рекламних акцій, конференцій або виставок.
Пакети з ПНД — — це бюджетний різновид пакетів, де головний упор робиться на міцність, витривалість і довговічність. Зі вад — висока зминальність, шурхіт і менш показний вигляд. Зазвичай використовується в побутових і харчових супермаркетах, ринках або магазинах із великою витратою пакетів і метою заощадити гроші клієнта.




