Кошик
55 відгуків
Ми працюємо. Все буде Україна!
0 (800) 30-88-13
Кошик

Пакети з логотипом

В успішному просуванні бізнесу одним з вирішальних факторів є стильна упаковка Вашої компанії. Серед численних маркетингових ходів, реклама на поліетиленових пакетах зі стилістикою і логотипом компанії — це один з найбільш рентабельних і невід'ємних методів просування товарів або послуг.

Існує два види друку зображення на пакетах: 
шовкотрафаретний друк і флексографічний друк

 

Шовкотрафаретний друк (для тиражів від 100 шт.) відноситься до розряду елітних і зазвичай використовується на невеликих тиражах презентаційної продукції. Перевагою такого виду друку є мінімальна кількість замовлених примірників і сам спосіб виробництва при якому нанесення фарби можливо на абсолютно різні види поверхні, в тому числі неоднорідні і навіть нерівні. Шовкотрафарет може наноситься як з однієї так і з двох сторін пакету, нпро двосторонній варіант прийнятний тільки для пакетів типу "банан" і з обмеженим діапазоном розмірів і щільності. До недоліків такого виду друку відноситься його ціна і точність суміщення кольорів, відхилення може досягати 5 - 8 мм при автоматичній печатки та 1 - 2 мм при ручний шовкографії, що особливо критично при пропечатке дрібних багатобарвних елементів.

 

Флексографічний друк (для тиражів від 5 000 шт.), за рахунок повної автоматизації виробництва, є найдешевшим і швидким методом нанесення зображення на пакет. Тиражна стійкість фотополімерного кліше, яке використовується при виробництві, дуже висока, тому, в залежно від складності зображення, однією формою можна віддрукувати до декількох мільйонів зразків. Флексопечать может наносится как с одной так и с двух сторон пакета, единственным недостатком такого метода печати является минимальное количество заказываемых экземпляров.

 

Основой пакетов которые мы используем при нанесении логотип является полиэтилен высокого давления (ПВД) или полиэтилен низкого давления (ПНД).

 

Пакеты из ПВД это более презентабельный вид пакетов с характерной высокой гладкостью, глянцем и несминаемостью. Рассчитан на не очень большие веса, подходит для упаковки относительно легких товаров, для рекламных акций, конференций или выставок.

 

Пакеты из ПНД это бюджетный вид пакетов, где главный упор делается на прочность, выносливость и долговечность. Из недостатков высокая сминаемость, шуршание и менее презентабельный вид. Обычно используется в бытовых и продовольственных супермаркетах, рынках или магазинах с большим расходом пакетов и целью сэкономить деньги клиента.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner